luni, 17 august 2009

de ce sunt eu uneori numa bun de palit in mecla

1. pentru ca .. atunci cand ma urc pe 2 roti, uneori prea am impresia ca sunt exact motzul targului - rossi+stoner la patrat, si in loc sa o imi folosesc experienta in mod util si sa merg usurel si cuminte o folosesc sa ies din situatii tampite ( senzatia de libertatate , mersul repede si strecuratul printre masini in pasaj si in trafic aglomerat par cool , dar de fapt sunt o prostie )- faza aiurea este ca desi nu sunt deloc tipul care sa isi asume riscuri inutile , si nu as pleca orice ar fi de pe loc daca nu as sti ca pot controla absolut orice situatie si ca in jurul meu totul este cel mai safe posibil, lucruri in care cred si s importante la mine ( am invatat bine cum sa ies din situatii limita cu moto in trafic in ultimele 2 sezoane, si sunt foarte abil la asta- iar una de pomina acum 3 saptamani pe la unversitate ) , - mentalitatea asta ca ai foarte mare experienta si stii foarte bine cum sa controlezi - nu face decat sa preferi sa iesi din situatiile neprevazute folosindu-ti instinctul si experienta - parca e mai ok sa ti folosesti talentele ca sa previi decat sa iti folosesti abilitatea sa iesi din ele. in fine imi asum cu maturitare mentalitatea de ciobanel pacanitor in sens peiorativ prin trafic pentru ca urmeaza sa o schimb la 180 grade.

2. pentru ca .. spun greu ce am pe suflet - mai ales cand e vorba de subiecte care ma ating si daca vreau sa o fac trebuie sa mi scot cuvintele cu tractoru`

3. pentru ca injur manelistii pe strada

4. pentru ca ma comport ca un tolomac cand e vorba de schimbari in viata mea

5. pentru ca sunt orgolios

6. pentru ca acum stau in bucuresti desi nu e genul meu de oras

7. pentru ca nu dau loc in autobuz la babee decat daca imi pare ca chiar au nevoie

8. pentru ca .. ma incrunt uneori ca dovleacul de parca as fi in razboi cu toata planeta si de fapt la mine e de bine cand fac asa


pentru mcla mea insa e cateodata surprinzator :
.. ca uneori ma gandesc la ceilalti inainte sa ma gandesc la mine, ca pot sa cred in chestii ca dragostea chiar daca toata lumea isi baga usor picioarele, ca dau prioritate in trafic la prostii care nu o merita, ca imi asum responsabilitatea cand fac o tampenie - desi ar trebui sa fiu in spume, ca eu tin la oamenii din viata mea, ca cred ca e loc de mai bine si ca voi schimba ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu